Prodaja Vstopnic
PRODAJA VSTOPNIC
POZOR
Vstopnic, kupljenih s karticami preko spleta, ne morete preklicati.
Tudi denarja za že kupljene vstopnice ne vračamo, razen v primeru, ko je prireditev oz. dogodek odpovedan z naše strani.
URNIK BLAGAJNE
Blagajna je odprta odprta od ponedeljka do petka od 10. do 12. ure ter eno uro pred prireditvami, za katere se izdajajo vstopnice.
Zaprta je ob sobotah, nedeljah, praznikih, ki so dela prosti in dela prostih dneh.
Obiskovalce prosimo, da pridete po vstopnice najkasneje pol ure pred prireditvijo, saj nam boste tako pomagali da ne bo prihajalo do zamud pri začetku prireditev.
Tel. št.: 05 731 20 12.
REZERVACIJE VSTOPNIC
Od ponedeljka do petka od 10. do 12. ure na tel. št. 05 731 20 12 ali vse dni na e-naslov info@kosovelovdom.si.
Ob sobotah, nedeljah, praznikih, ki so dela prosti, in dela prostih dnevih rezervacij po telefonu ne sprejemamo.
Rezervirane vstopnice morate dvigniti najkasneje 3 (tri) delovne dni po izvršeni rezervaciji – po tem roku rezervacija ne bo veljala več in bomo vstopnice dali v prosto prodajo.
REZERVACIJE PREK ELEKTRONSKE POŠTE
Prosimo vas, da rezervacije pošljete pravočasno. Elektronsko pošto redno pregledujemo in beremo med delavniki, ob petkih pa do 12. ure. Zaradi narave našega dela vam ne moremo zagotoviti, da bodo rezervacije v petek po 12. uri, v soboto ali nedeljo, zavedene. Če od nas ne prejmete potrditve (odgovora), pomeni, da rezervacija ni bila zavedena. Vnaprej se vam zahvaljujemo za razumevanje.
SPLETNI NAKUP VSTOPNIC
Vstopnice so v prodaji v prodajni mreži http://kupikarto.si/:
http://kosovelovdom.kupikarto.si/
Opozorilo:
Sistem plačevanja s kreditnimi karticami ni predmet ponudnika vstopnic, saj poteka na bančni spletni strani. Vse pogoje plačevanja in varnostni protokol določa in opravlja banka.
Vstopnic, kupljenih s karticami preko spleta, ne morete preklicati.
Tudi denarja za že kupljene vstopnice ne vračamo, razen v primeru, ko je prireditev oz. dogodek odpovedan z naše strani.
Pri spletnem nakupu vstopnic ni mogoče uveljavljati popustov.
NAKUP VSTOPNIC ZA PODJETJA IN ŠOLE
Vstopnice lahko naročite tudi z naročilnico podjetja, šole oz. ustanove s potrdilom o plačilu po el.pošti. Najbolje je, da se o nakupu in rezervaciji predhodno dogovorite preko elektronske pošte. Prejeli jih boste na vaš naslov oz. vas bodo čakale pri blagajni.
Pri nakupu vstopnic za podjetje/podjetnika pri blagajni, je mogoče izdati račun za podjetje/podjetnika le v primeru, da ta predhodno opozori, da želi tak račun. Naknadno se računa ne da spreminjati.
NAKUP DARILNIH BONOV
Če želite koga razveseliti z obiskom prireditve pri nas, mu lahko podarite darilni bon, s katerim si bo lahko pridobil vstopnico za izbran dogodek. Podrobnosti si lahko preberete v darilni boni pdf.
ODPOVED PRIREDITVE
Če prireditev odpovemo, lahko vstopnice zamenjate za drugo prireditev ali pa vam vrnemo denar (prevzeti ga morate v mesecu dni).
POPUSTI
Pri spletnem nakupu vstopnic ni mogoče uveljavljati popustov. Lahko jih uveljavljate le osebno pri naši blagajni.
Popusti za abonmaje so navedeni v abonmajskih knjižicah.
Za prireditve, ki jih ne organizira Kosovelov dom Sežana, ne moremo priznavati popustov, ki jih sicer priznavamo in so navedeni na naši blagajni ali v abonmajskih knjižicah.
VSTOPNICE ZA BREZPLAČNE PRIREDITVE
Prosimo, da si zagotovite vstopnice tudi za brezplačne prireditve.
Zaradi spremljanja obiska, predvsem pa zaradi varnostnih predpisov, ki strogo prepovedujejo večje število navzočih, kot je sedežev, vam hostesna služba brez vstopnice ne more dovoliti vstopa v dvorano.
SPLOŠNE INFORMACIJE
Že kupljenih vstopnic žal ne morete vrniti ali zanje zahtevati povračila.
Plačila oz. nakazila denarja na naš račun (TRR pri UJP) niso mogoča, morebitna takšna nakazila bomo vračali na tekoči račun plačnika.
Tudi za brezplačne prireditve morate v večini primerov imeti vstopnico.
Otroci morajo imeti svojo vstopnico.
V Kosovelovem domu Sežana ni stojišč.
Dobro je, da si ob nakupu vstopnice zapomnite, kje imate sedež. Če boste vstopnico založili ali izgubili, vam bomo tako lažje pomagali.
Če najdete vstopnico, ki jo je nekdo izgubil, vas prosimo, da jo oddate blagajničarki, dežurni osebi ali hostesi/biljeterju.